torsdag 2 juni 2011

Snacka i nattmössan igen!

Härom natten började jag snacka i nattmössan igen. Jag låg redan och sov och Gustav skulle precis lägga sig när jag sa till honom att "Kan du lägga honom (William) i sin säng?", "Han ligger ju i sin säng" svarade Gustav varpå jag började känna runt på magen efter lillen. "Jaha, jag tyckte att jag kände något" sa jag medan jag vevade runt på magen. I efterhand när Gustav berättade vad jag sagt och gjort under natten så kom jag lite svagt ihåg det. Det var lite läskigt för jag var helt inställd på att han låg på min mage (måste ha drömt det) så när Gustav sa att han redan låg i sin säng så trodde jag inte riktigt på honom. Men när jag kände runt efter lillen så fanns han ju inte där. Läskigt! Tänk vad man drömmer.. ;)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!