måndag 27 juni 2011

Mer resultat

Idag har jag varit en sväng i mammas salong där jag fick ett ögonpaket (färgning av fransar och bryn samt brynplock) och en vaxning medan lillen sov i vagnen. Helt underbart skönt! Man känner sig så fräsch efteråt! :) Gustav som för en gångs skull var ledig idag, var ner på stan för att köpa en present åt mig, spännande! ;) Jag fyller år nästa vecka då vi kommer att vara på Västkusten, så vi ska ha lite födelsedagskalas för mig på onsdag. :)

Mamma mätte mig också eftersom det nu gått 2 veckor sedan jag började med NBE 500 behandlingar och att smörja magen med NANNIC Slim & Firm serumet. Resultatet var på 2 veckor var:

Midjan: - 3 cm
Höften: -4,5 cm
Armarna: -3 cm
Låren: -2,5 cm
Vikten: -1kg (2kg kvar till inskrivningsvikten)

Helt fantastiskt! Då ska tilläggas att jag inte varit så superduktig med mitt nyttiga ätande (särskilt under midsommar). Däremot har jag gått powerwalk 4 dagar i veckan i alla fall. :)

Sedan blev det lite shopping på Plantagen och Ica Maxi. Nu ska vi äta! :)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!