torsdag 16 juni 2011

Tidig kväll

Klockan 18.30 somnade lillen på min mage efter vi ammat. Sedan fortsatte han sova i soffan medan vi åt middag så kl. 20 bestämde vi oss för att gå och lägga oss. Det känns så onödigt att vara vaken "utan anledning" när lillen ändå sover så gott. Gustav bar upp honom till sängen och han fortsatte sova ända till jag hade gjort mig i ordning och krupit ner i sängen. Jag försökte söva honom med han började sträcka på armarna och flåsa = mattajm! Så vi ammade i sängen och han somnade när han var mätt, kl. 20.30. Nu ligger lillen i sin säng och sover och Gustav som knappt sovit något de senaste dygnen på grund av jobb och skola ligger och snarkar bredvid mig i vår säng. Nu ska jag också passa på att sova! :)

Lite onödigt vetande kanske... ;)

Nattinatt!

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!