fredag 16 september 2011

Dregglis

Efter att sovit tillsammans med William i sängen, han sov sin vanliga halvtimme och jag hann nog med en kvart åtminstone, fick jag ett plötsligt infall.
Jag måste sy en dregglis!
Så det gjorde jag också. Det gick snabbt och enkelt eftersom jag valde att göra en väldigt enkel dregglis. Såklart var jag tvungen att sy en i det fina uggletyget och baksidan fick bli plastad frotté. Så då kan han minsann dreggla bäst han vill! :)
Tycker själv att den blev ganska fin för att vara den första någonsin. :)


/Maria - iphone

3 kommentarer:

  1. Jag saknar er
    puss och kram
    Morfar

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Du är så pysslig och det du syr blir jättesnyggt tycker jag. Blir riktigt sugen på att sy, dock har jag väntat med den där servicen som jag tänkte fixa i våras. Kanske dags att investera i en så snart som möjligt :)

    SvaraRadera
  3. Jättefin!
    Jag har funderat på att sy några stycken själv, men det har hrm, än så länge stannat vid funderingar.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!