tisdag 13 september 2011

Somna utan mamma

Tänka sig vad det värmer hjärtat när man kommer in genom dörren efter ett svettigt Dancejam-pass på Gymmix och möter ett alldeles tyst hus. Där satt Gustav i soffan med datorn i knät och bredvid honom låg William och sov så gott. Efter en dusch bar jag upp honom till sängen och han fortsatte sova så gott lilla gosen. Det är så underbart att veta att Gustav och William ha det så bra när de är hemma själva. Men samtidigt blev mammahjärtat lite ledset, jag som hade längtat hem till att gulla lite med och söva vår lille kille, och så sov han redan. Han lär vakna lite tidigare och vara hungrig så jag får passa på att krama honom lite extra då! :)

Mina underbaringar!

/Maria - iphone

1 kommentar:

  1. Det är som jag med mina barn. När de är vakna och bråkiga längtar man till de ska lägga sig. Och när de sover så saknar man den och vill bara hålla dem nära.

    skönt att det går fint för dina killar utan dig.
    Och vad duktig du är som tränar!
    Kramar!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!