tisdag 27 september 2011

Tisdagsutflykter

Idag har jag och William bara varit ute på äventyr, vilket passade rätt bra eftersom Gustav tentapluggar för hela slanten! Först var vi på stan en sväng tillsammans med Therese och söta Ronja. Hon gick bredvid Williams vagn och höll så fint i den samtidigt som hon härmade Williams ljud och sa "Dä" och pekade på olika saker. När William tappade sin leksak när vi satt och fikade sa hon "Oojj" och plockade upp den åt honom. Underbara söt! :)

Sedan blev det en tur till Borlänge där vi träffade Magda med stora bebismagen, Sara och Fillan. Riktigt trevligt med massor av fika, babbel och skratt.


William såg så söt ut där han satt bredvid Magda på soffan och drog lite i hennes tröja! :)

Jag har sammanlagt klappat på två bebismagar idag. Hur mysigt är inte det då? Fast säger jag till Gustav att jag saknar bebismagen så får jag svaret "Du! Kommer du ihåg hur det var på slutet!?" varpå jag svarar "Eeh näe.." eftersom jag förträngt den delen. Då gör i alla fall Gustav klart för mig att det kommer då minsann han ihåg. Haha! ;)

/Maria - iphone

2 kommentarer:

  1. Jag saknar faktiskt min preggomage väldigt mycket, älskade den :)

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen underbart! :) (så länge man räknar bort den fruktansvärda foglossningen..) så mysigt att känna de små sparkarna också! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!