onsdag 21 september 2011

Idag

Idag ska jag och William åka tillsammans med mamma till Borlänge. Vi ska ha en mysig dag och så ska jag köpa lite mer tyg så jag kan sy Williams lapptäcke sen! :)


Har på morgonen stressat som en galning för att hinna sminka mig och göra mig i ordning eftersom de ska stänga av vattnet här idag. Fick försöka underhålla William samtidigt som blev lite gnällig och uttråkad av att ligga själv i babygymmet. Det där med multitasking det kommer eftersom när man blir mamma tror jag bestämt! :)

/Maria - iphone

1 kommentar:

  1. Haha, det gör det sannerligen! Jag kommer ofta på mig själv med att laga mat, samtidigt som jag gungar babysittern med ena foten och pratar med 2-åring samtidigt - trodde jag var omöjligt innan jag blev mamma :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!