torsdag 8 september 2011

Jag önskar..

Jag önskar jag var frisk. Det gick okej att vara ute på äventyr med mamma igår trots ont i halsen och att jag kände mig allmänt hängig. Det kändes lite värre igår kväll, som det brukar göra på kvällen, men under natten har det inte varit särskilt roligt. När William har legat och låtit och jag gått upp flera gånger och gett honom nappen. Då har jag bara önskat att han skulle somna om snabbt. När jag för tredje gången på 10 minuter fick gå upp till lillprataren kände jag mig alldeles gråtfärdig. Sov lilla bebis mamma är sjuuuk...!

Jag känner mig inte något piggare nu heller, så vi får ställa in att gå till Öppna förskolan och Babyklubben idag. Vad synd. Jag som sett fram emot det!

Nej, idag får jag helt enkelt försöka krya på mig. Jag SKA vara frisk på lördag för då är det Afrodans!

Låt mig inte bli sjukare nu..

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!