tisdag 6 september 2011

Slut i hela alltet!

Efter ett hårt pass dansaerobic känner jag mig otroligt slut i kroppen! Först blev det amning och nattning av bebis, sedan maaat, en skön dusch och nu ligger jag nerkrupen under täcket. Skönt!

Med ett hårt pass menar jag ett HÅRT pass. Det var vi flertalet tillfällen jag trodde att jag skulle dö och ramla ihop på fläcken. Vid nästa rörelse ramlar jag ihop, tänkte jag och kände mig alldeles darrig. Men på något magiskt sätt kunde jag fortsätta dansa utan att tuppa av! Behöver jag säga att det här passet var värre än de två andra jag provat!? Och behöver jag säga att jag verkligen kört slut på mig idag!? Ååh, jag längtar till i morgon, då är det Dancejam igen!! :)

Vad glad jag är över att det är så kul att dansträna, det är så kul att jag längtar varje dag till nästa pass! Så har jag aldrig känt med någon annan träningsform.. Win, win, win! :)

/Maria - iphone

1 kommentar:

  1. det var superskoj att träffa dig och att få träna med dig igen. har verkligen längtat efter det också <3 Puss!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!