torsdag 29 september 2011

Gunga!

Vi tog en skön promenad i det fantastiska vädret på eftermiddagen. Så gick vi förbi en liten lekpark som ligger längre bort på gatan, då tyckte jag det var dags att William skulle få prova gunga.

Jag hade förväntat mig en helt annan reaktion än den jag fick.


William brydde sig inte ett dugg om att han satt i gungan, han brydde sig inte om att det gungade, han brydde sig inte heller när han fick sitta ett litet tag på rutschkanan. Det enda som fick hans uppmärksamhet var gruset! Han bara tittade på det helt faschinerat och det gick knappast att få kontakt med honom. Han fick prova stå på gruset, han bara lutade sig framåt och tittade. HELA tiden på gruset! Haha. Han har väl i och för sig aldrig sett grus förut. Det roliga med att gunga kanske han inser en annan gång.. :)


/Maria - iphone

6 kommentarer:

  1. Haha, vilekn rolig reaktion! Men kul att ni testade!

    SvaraRadera
  2. så kul att han var så intresserad av gruset, man tänker ju att de ska vara så fascinerade av gungan, men icke med de små vet man aldrig vad de fastnar för!

    SvaraRadera
  3. Fifi: haha ja det var inte alls vad jag hade förväntat mig, det var verkligen inget annat än gruset som existerade just då! :)

    Sofie: så sant, men himla spännande när man provar något nytt att se vad som Han fastnar för! :)

    SvaraRadera
  4. Tack! Ja det blev riktigt bra tycker jag med. Vilket tur att jag vågade göra det;) hihi

    SvaraRadera
  5. Hihi, snopet att han inte brydde sig om gungan :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!