måndag 19 september 2011

Ska jag eller ska jag inte?

Börjar bli rätt sugen på att kapa av håret ett par decimeter. Jag har sparat ut håret eftersom jag tycker det är så fint med långt hår, men sedan William kom till världen har det bara varit i vägen. Antingen så hänger det i vägen, eller så drar William i det och så blir jag fruktansvärt varm med allt hår. En annan nackdel är alla dessa långa hårstrån som ligger ÖVERALLT! Jag har alltid uppsatt hår eftersom det är så i vägen, men jag får fruktansvärt mycket huvudvärk av att alltid ha håret uppsatt.
Nej, jag börjar bli riktigt sugen på att kapa av det till axellångt som jag hade för ca. 3 år sedan.

Vad tycks? Ska jag kapa? :)

/Maria

3 kommentarer:

  1. Jag går också i sånadär funderingar. Nu är mitt hår dock redan rätt kort, men skulle vilja ha det så kort att jag inte behöver göra något med det. Tycker det ser ut att vara en snygg frisyr på bilderna, så kör på vettja! :)

    SvaraRadera
  2. Jag kan säga att jag ångrar inte att jag kapade mitt! Det är såå himla skönt!
    Det växer ju ut igen om du skulle ångra dig, även om det tar lite tid.
    Svårt beslut - Jag vet! Gör det som känns bäst för dig!
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Gör det om du är trött på håret! Axellångt är ju inte så kort så det blir ju ingen jättedrastisk förändring, men den kan ändå göra stor förändring!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!