måndag 19 september 2011

Hårigt

Under dagen har jag funderat på det här med håret och har nu kommit på ännu fler fördelar med att kapa av håret. För det första så torkar håret snabbare. För det andra så luggas det inte lika mycket när man borstar det, samt att det inte blir lika tovigt hela tiden. Och för det tredje så kan jag få mycket mer volym i håret när det inte blir så tungt.
Det finns säkert många fler fördelar och jag börjar längta efter att dra fingrarna genom håret utan att fastna och lugga mig själv. Jag längtar också efter att kunna ha utsläppt hår utan att det ska vara så besvärligt!


Jag tror minsann jag bestämt mig. Så fort mamma har tid så ryker håret! :)

/Maria - iphone

1 kommentar:

  1. Tycker du gör rätt i att klippa dig, jag har också klippt av mig håret och det är jätteskönt :) Du passade också väldigt bra i kort hår! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!