lördag 4 februari 2012

#02 Breakfast


Favoritfrukosten just nu. Ett litet och hårt päron (viktigt) skuret i små bitar, naturell lättyoghurt och kanel. Allt i en enda röra. Så himla gott! Just den här frukosten har jag kört på i flera veckor och ännu har jag inte tröttnat.
Det där med att röra ihop maten är ganska typiskt mig. Ta när vi äter Tacos som exempel. Jag lägger på alla ingredienser på tallriken och så börjar jag kladda ihop allt till en enda röra. Man kan tänka sig att Gustav borde vara van vid det här laget, det är han väl iofs, men han ger mig fortfarande en konstig blick när jag börjar blanda maten.
Nej, frukost var det ju. Här har ni min favoritfrulle - just nu!

2 kommentarer:

  1. Jag är likadan, när vi ska äta potatis och köttbullat till exempel - mosar alltid potatisen och blandar ihop sås och lingon i en enda röra. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skönt att veta att jag inte är själv med detta geggande! :)

      Radera

Lämna gärna ett avtryck här!