fredag 17 februari 2012

När shopping är som bäst

Jag och mamma tog en vända till Borlänge där vi kollade in några affärer man i vanliga fall inte är till. Det blir lite extra roligt sådär. Lager 70 var en av dem. Åh! Jag gjorde världens fynd och jag är så nöjd. Särskilt för att jag för en gångs skull fyndade till mig själv. När det är bra priser brukar min storlek aldrig finnas. Det blev ett set med jacka och byxa, ett tunt vind och vattentätt (himla bra att ha när man ska vara ute med en buse sen!), från Didriksson för ynka 200 kronor. Jamen ni förstår väl min lycka!?

Ni lär ju få se det en annan gång också, just nu var jag liksom alldeles för exalterad för att ta en bättre bild!

4 kommentarer:

  1. Kul med fynd! Dessutom verkar det ha varit ett riktigt BRA sådant:)

    SvaraRadera
  2. Kul! Ja, till nästa vinter får jag väl köpa mig ett par termobyxor åtminstone :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det kan ju behövas! Dock var det här setet ett tunnare så det passar rätt bra under våren och hösten med! :)

      Radera

Lämna gärna ett avtryck här!