tisdag 7 februari 2012

Om att sakna sin bebis

Dagen idag var ännu längre än gårdagen och jag höll på att gå sönder av längtan till min lilla bebis där hemma. Det brukar ju alltid vara jag och han.
Första dagen var det riktigt skönt att bara få vara jag, idag var det väl ok. Men en tjej i klassen hade med sig sin lille 3månaders kille och när man tittade på dem höll man på att bli galen. Liksom "Ååååh jag vill också gosa med min bebis!" Att jag även i morgon har "innedag" på skolan känns jobbigt. Då får W vara hos mormor eftersom G ska tillbaka till praktiken igen. Det känns riktigt tungt nu. Jag har fått min dos av att vara själv, nu vill jag få en dag med vår lille skrutt igen.
Jag vill inte åka till skolan! Eller jo, det vill jag, men jag vill inte vara ifrån lille W riktigt så här mycket. Tur jag läser på distans säger jag bara. I morgon är sista innedagen.
Puh!

Mvh
Trött_mamma_på_bristningsgränsen_88

6 kommentarer:

  1. Usch, förstår att det är tufft att vara ifrån W!

    SvaraRadera
  2. Fy, jag är jättenervös för när Junie börjar förskolan och jag knappt får träffa henne alls på dagarna, gillar't inte! Kan du inte ta med dig W ngn gång du också? Eller kanske inte så bra koncentration iofs.. Hang in there.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kommer ta ett bra tag innan man vant sig, det är ett som är säkert!
      Åh jag önskar att jag hade kunnat ta med W, men det har jag skrivit om i ett annat inlägg.. ;)

      Radera
  3. Ja vissa dagar är det riktigt jobbigt att inte vara hemma. Hoppas det känns bättre nu, och du - snart är det helg! Vart tar veckorna vägen egentligen..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Åh ja, helg ja. Det går så fort så man hänger ju inte alls med!

      Radera

Lämna gärna ett avtryck här!