lördag 25 februari 2012

En tiopoängslördag! (lite av en bildbomb)

Vi har haft en så himla fin dag, jag och William, hemma hos Ws mormor och morfar. Pappa Gs helg består av plugg, så jag och W "flydde fältet" hem till min mamma och pappa. Här sover vi även kvar i natt så vi kan fortsätta myset i morgon!

Vi började med en förmiddag ute i solen, och blåsten!

Morfar med sin medhjälpare Amigo undersökte hur djup isen var.

Mormor och William busade på filten.

Vi eldade och grillade korv.

William kröp iväg med hundarna bak i hälarna.

Sedan fick han äta lunch, utomhus!

Skogen var vacker.

Ws kväll avlutades med ett bad i nya badbaljan som mormor och morfar köpt och lite kvällsgröt.

Vår kväll avslutades med Mello, mys och annat tv-tittande!

Helt klart 10 poäng!

12 kommentarer:

  1. Åh, vilken härlig dag! Skönt med sol!

    SvaraRadera
  2. Ser ut som att du haft en lika härlig helg som jag! Fast jag har inte grillat korv - det vore mysigt=)

    SvaraRadera
  3. Åh sicken härlig dag minsann! Hoppas allt är bra med er annars!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var härlig! :) Det är bara bra, hur är det med er?

      Radera
    2. Härligt! Jo tack bara bra här med! Du kommer in hos mig väl? Lite krångligt det där med inbjudningarna...:/

      Radera
    3. Vad härligt!
      Nej, jag fick aldrig någon inbjudan så jag har inte varit in något.. Kanske gick något fel?
      Skulle vara jättekul att läsa din blogg igen! :)

      Radera
    4. Nämen:/ Har skickat en inbjudan till - msomimaria88@gmail.com, stämmer den? Klart du ska få läsa om du vill! :)

      Radera
    5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    6. Nu har jag fått inbjudan, fast jag kom på att det är ju smartare att inbjudan finns till den mejl jag alltid är inloggad på! :) så: maria.hunesjo@gmail.com

      Radera
    7. Oki:) Då skickar jag en ny inbjudan! :)

      Radera

Lämna gärna ett avtryck här!