måndag 2 maj 2011

Bebis kofta

Vilken otroligt tråkig dag jag har idag. Inget vidare väder, slut i kroppen, Gustav är i skolan och jag ligger hemma och glor på tv. De senaste veckorna har jag lyckats sysselsätta mig varje dag och då har tiden sprungit förbi ganska bra. Den här veckan har jag absolut inget planerat.. Hålla på i trädgården kan jag inte riktigt göra heller, för det som finns kvar att göra just nu är sådant jag inte klarar av kroppsligt, som att gräva upp buskar och rensa mellan plattorna. Min kropp är för otymplig och jag får alldeles för ont av sådant, synd nog!

Jag har i alla fall sytt fast knapparna på den otroligt söta koftan som Gustavs mamma stickat åt bebis, så här söt är den! :)



Framsida.


Baksida.

Nu ska jag äta mat, det är i alla fall något jag kan roa mig med! ;)

/Maria - iphone

2 kommentarer:

Lämna gärna ett avtryck här!