fredag 27 maj 2011

NeuLash




Nu har jag köpt NeuLash i mammas salong som jag precis börjat använda. Jag har hört av folk och sett på nätet att jättemånga fått superbra resultat av det här serumet. Även mamma har provat det, och hennes fransar blev mycket längre och kraftigare. Hon använde det även på ögonbrynen då de var väldigt glesa, och vilken skillnad det blev! Nu har hon riktigt fylliga ögonbryn! :) Jag ska använda serumet på min övre fransrad, det ska bli spännande att se vad jag får för resultat!

Så här ser mina fransar ut idag:




Med mascara.





(jag hade visst kliat mig under vänster öga så jag var helt röd, i fall ni undrar varför jag ser så konstig ut. :P)

/Maria - iphone

1 kommentar:

  1. Hej!! Spännande!! En fråga; Ammar du? Jag har köpt NeuLash, men ammar och vågar nu inte använda det. Har du kollat med läkare??

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!