tisdag 24 maj 2011

Första gången jag blev kissad på..

.. Var andra dagen hemma från BB. Jag stod och bytte blöja och William var inte alls glad för han ville ha mat. När jag tvättat av honom lutade jag mig lite över honom och pratade med honom för att försöka lugna honom. Så blev han knäpptyst och jag hann precis tänka att "Åh, det fungerade!" som jag kände en varm stråle rakt mot bröstet. Det värsta var kanske att jag stod kvar där och tänkte att jag kunde stoppa kisset från att komma på golvet, jag menar, jag hade ju ändå kiss på mig! ;)

Det här var alltså första gången. Nog visste jag att pojkbebisar kissar mycket när man byter blöja, men i princip en gång om dagen!? :P värst var nog när vi bytte på stan och jag fick en stor kissfläck på tröjan. Det ska väl synas att man är småbarnsförälder! ;)

/Maria - iphone

1 kommentar:

  1. Haha, vad underbart :) det ska synas och märkas att man har smått :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!