söndag 1 maj 2011

Söndagen

Den här söndagen har gått förbi väldigt fort, kanske beror det på att jag låg och slumrade i soffan så länge på förmiddagen. Idag var vi ute och åt lunch på stan tillsammans med Gustavs mamma, det var riktigt mysigt! Hon hade med sig en supersöt kofta hon stickat till bebis, den går i vitt och blått och så är det små får på den. Jag ska bara sy dit knapparna så ska jag ett kort på den så ni får se! :) Resterande delen av dagen har jag legat i soffan för det mesta förutom de promenader vi varit ute på. Under natten och under dagen har jag haft en del starkare molvärk i magen och ryggen, jag har även haft en del sammandragningar. Dock känns det fortfarande inte som att något är på gång ännu. Det bor nog en envis liten bebis i min mage! ;)

Nu ska jag kika lite på tv innan jag kryper ner i sängen. Jag har mumsat på ananas och jordgubbar nu på kvällen och ställde skålen på magen. Haha, bebis kom igång så hela skålen hoppade upp och ner!



/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!