tisdag 31 maj 2011

Nattinatt

Nu ligger lilleman i sin säng och sover, så jag har bäddat ner mig i vår säng och ska försöka sova lite jag med. Under de senaste veckan/veckorna har William piggnat till vid 18-tiden och sedan velat äta/snutta hela kvällen. Till slut brukar vi ta upp honom och så ammar jag liggandes i sängen och så har vi släckt överallt, då brukar han somna vid bröstet efter ett tag. Sedan lägger vi honom i sin säng, klockan brukar vara allt mellan 22.30-24.00 när han somnar. Men idag piggnade han som vanligt till vid kl. 18, sedan har vi ammat lite, sjungit och pratat lite och grejjat på. Sista gången han verkade hungrig och fick bröstet åt han inget utan somnade istället vid bröstet, så jag tog upp honom och lade honom i sängen där han ligger och sussar så sött. Så han somnade redan vid 20.30 idag. Vore ju super om vi fick rutin på att göra kväller lite tidigare! :)

Han sover fortfarande jättebra på nätterna och vaknar för blöjbyte och amning med ungefär 4 timmars mellanrum. Så man känner sig alltid någorlunda utvilad. :)

------------------

Underbara unge, han är så otroligt söt där han ligger i sängen och sover och gör små söta ljud emellanåt. Kärleken för mitt barn är så stor att det inte finns ord, han är verkligen det finaste jag har, min skatt! <3 mammas prins!

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!