onsdag 25 maj 2011

Mys på stan

Idag har det varit dött i bloggen, men det beror på att jag och William har haft en heldag på stan tillsammans med Williams mormor. Lite pengar har det gått (syftar på sulorna jag köpte på Ortopedteknik), men jag har gjort några fynd också då jag handlade för halva reapriset på Kappahl, tre toppar till mig för sammanlagt 100:- och en jeansskjorta, en byxa och tröja och två par strumpor till lilleman för sammanlagt 115:-. Det är priser jag gillar! :D riktigt mysigt har vi haft, och vi hade inte bråttom till något utan kunde gå och strosa i lugn och ro. Lille William han låg för det mesta och sov i vagnen förutom när han var hos mig eller mamma, eller när det var dags för amning och blöjbyte såklart. Det är en underbar unge och han är nöjd bara han får vara med! :)

Så här snygg är Star Warsdressen jag köpt till lilleman idag (den kommer att passa när han är 1 år ungefär :P). Men han har ju en pappa som gillar Star Wars, så det var lika bra att passa på när det var så bra pris! ;)



/Maria - iphone

1 kommentar:

  1. Tack älskade dotter och barnbarn för en underbart mysig dag både på stan och hemma hos er!!! <3 Kramar i massor

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!