söndag 29 maj 2011

Morsdag

Idag är det morsdag och min första morsdag som mamma. Lille William och Gustav uppvaktade mig med frukost på sängen och flera paket, godingarna! I ett paket fanns en ananasskivare med tanke på hur galen jag var i ananas under graviditeten. I det andra paketet fanns olika frön att så, ett paket med olika sallader, ett med olika örter och ett med olika blommor. I det sista paketet fanns ett nattlinne som det står "världens bästa mamma" på. Vilken underbar karl och bebis jag har! Jag misstänker dock att det var Gustav som stod bakom detta. ;)



Idag blir det morsdagfirande för hela slanten då både min mamma och Gustavs mamma kommer hit. Mys! Gustav håller på att baka tårta till oss. :)

/Maria - iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!