måndag 24 oktober 2011

3 mil

När jag har varit ute på långpromenader på sista tiden har jag använt mig av apen imapmywalk. Den visar att jag under förra veckan hade knatat hela 3 mil, utdelat på 5 promenader. Jag var dessutom på ett pass afrodans. Och i morse när jag vägde mig visade vågen att jag gått ner nästan 2 kg under de senaste 2-3 veckorna. Hejja! Jag är så nöjd att jag sprudlar av glädje och håller på att längta ihjäl mig till i morgon. Då är det nämligen dansaerobic! Wohoo!

En liten-stor klapp på axeln till mig! :)

/Maria - iphone

4 kommentarer:

  1. Du är så duktig min flicka...
    puss och kram.
    Pappa

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat!
    Ja, alltså, inte för att jag tycker att du behöver gå ner i vikt, utan för att du rör på dig och blir glad av det!

    Jag gick en snabb promenad idag, 8 km blev det :)

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat! Träning är fantastiskt mycket roligare när man ser att det ger resultat.

    SvaraRadera
  4. Pappa: Tack snälla du! :)

    Fifi: tack! Jo jag behöver gå ner många kilo.. Hehe så det känns i alla fall skönt att vara på rätt väg. Bra jobbat till dig också!! :)

    Jos: tack! Ja resultatet peppar en som tusan, man går ner sig alldeles om man bara kämpar på men inte får något resultat.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!