torsdag 20 oktober 2011

Effektiv

Det är en sådan här dag då jag känner mig så effektiv! Klokan är 10 och jag har hunnit med att äta frukost, tvätta en maskin, byta blöja på William efter ett stort bajslass, amma några gånger, busa med bebis, se på tv, dricka kaffe, fylla på med toapappersrullar på båda toaletterna och göra majspuré till William, hela 12 portioner räcker det till. Ja det var ju något i alla fall, det är mer effektivitet än vanligt. Hehe. Jag borde ha mycket energi varje dag!


/Maria - iphone

2 kommentarer:

  1. Ah, jag har också en massa energi, men det mesta går åt till att försöka söva den lilla sömnstrejkaren här! Dock står ärtsoppan på spisen och pannkakssmeten är ihopvispad :)

    SvaraRadera
  2. Vad duktigt du är som fixar med ärtsoppa och pannkakor och allt! Det är sådant jag brukar missa på torsdagar! :) Hoppas också att sömnstrejken är slut snart!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!