tisdag 4 oktober 2011

Sten, sax eller påse?

Vid väldigt många tillfällen säger jag det Gustav precis tänkt eller tvärtom. Det är väldigt ofta jag tänker något då han sekunden senare säger precis detta. Det tycker jag är lite häftigt, mysigt och läskigt på samma gång.
Idag skulle vi köra sten, sax eller påse. Första omgången tog vi båda sax, andra omgången tog vi båda sten, den tredje omgången tog vi båda sax igen. Jag vet inte om det bara var av en slump eller om vi tänker ganska lika ibland? :)

Förresten, den fjärde omgången vann jag, påsen tog stenen! Woop-woop! :)

/Maria - iphone

3 kommentarer:

  1. Jag och Niklas säger samma sak samtidigt jätteofta, jag tycker att det är sött :)

    SvaraRadera
  2. Jon kan ofta börja nynna på låtar som jag går runt och tänker på, lite läskigt tycker jag allt!

    SvaraRadera
  3. Fifi: ja det är verkligen sött! :) och det måste ju betyda att man passar bra ihop!? :)

    Jos: haha ja det är liksom läskigt och mysigt på samma gång! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!