söndag 9 oktober 2011

Ambulans

Gårdagen blev inte riktigt som tänkt. Vi var hos mamma på middag igår, likaså min morbror med fru och min kusin. Typiskt nog var pappa borta på utbildning.

Stackars mamma som var in på akuten förra helgen och blev inlagd tisdag till onsdag. Hon har gått hemma med ont, och igår efter middagen så bara stegrade det sig. Vi hann inte åka in medan vi kunnat utan hon hade så ont att hon knappast kunde gå eller andas. Vi fick ringa efter en ambulans. Jag åkte med henne och Gustav tog hand om William. Åh hon hade så ont trots massor av morfin. Det var hemskt. Men inte första gången. Första gången med denna smärta, men min stackars mamma har fått extrema smärtor av olika saker alldeles för ofta. Det känns som att hon borde gjort bort sin del av smärta för längesedan.. Idag får vi veta vad som händer, igår kunde de inte veta varför hon hade så svåra smärtor. Stackars mamma som levt på morfin hela natten. Hoppas de kan ta bort din smärta idag så du blir bra igen! Älskade mamma!

/Maria - iphone

6 kommentarer:

  1. Skänker en tanke å era vägnar :(
    Hoppas det blir bra!!!

    Stor kram!!! ♥♥

    SvaraRadera
  2. Usch, vad hemskt :( Jag håller tummarna för att de gör din mamma som ny igen!

    kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas att din mamma snart bättrar på sig. Vad är det som har hänt? :( Hälsa mamma och ta hand om er! Kram

    SvaraRadera
  4. Idag opererades hon så i morgon får vi veta lite mer. Men förhoppningsvis har de tagit bort det onda! Det är inget livshotande eller så, men det gör ändå så fruktansvärt ont.. Tack för er omtanke! :)

    SvaraRadera
  5. Stackars!
    Hoppas att allting har gått bra och att det inte är något allvarligt!
    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Tack min älskade dotter för allt stöd och för att du alltid finns där för mig. Ja nu hoppas vi att det är sista gången jag ska behöva ha så här ont. Tack för mysigt besök idag med blommor och godsaker, du är så omtänksam mitt hjärta <3
    Massa pussar och kramar till dig

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!