söndag 9 oktober 2011

Tröttare än tröttast

En jättetrött bebis som inte alls ville sova och kämpade sitt yttersta för att hålla sig vaken i kombination med en mamma med migrän var inte den roligaste av kvällar. Men det gick det med.

Bebisen sover gott i sin säng.

Jag ska också försöka sova nu. I natt sov jag så oroligt eftersom jag var just orolig och spänd så jag behöver lite sömn nu. Så trött och så slut hela dagen att det känts som jag stått i en egen bubbla.
Dags att sluta svamla och sova!

Ps. Pappan är underbar!

/Maria - iphone

2 kommentarer:

  1. Elly kämpade emot hon också och när hon väl hade somnat fastande jag framför en film på TV:n… Hoppas du får sova gott nu!

    SvaraRadera
  2. Ja det hade vari bra att sova. Bebisen vaknade med 30-60 minuters mellanrum oh bara skrek rätt ut ända till kl. 2. Sedan sov han i alla fall 4 timmar i sträck. Det finns ju massor av saker det kan bero på också, svårt att veta vad som är felet..

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!