måndag 14 november 2011

Ändrade planer




Lilla familjen hade kalaskläder på och var redo att packa in oss i bilen för att åka till Williams farfar och hälsa på. Men det blev ändrade planer. Jaha, vad uppgiven jag kände mig. Jag som för en gångs skull hade sminkat mig ordentligt med både foundation och ögonskugga och så skulle ingen ens se min ansträngning (förutom Gustav då som sa att jag var så fin så! Ja, och William såklart, men för honom kvittar nog make upen..). Det slutade med att Gustav lagade mumsig middag som vi åt framför tv:n medan William busade på golvet och sedan tog jag reda på lite blommor och vi började förbereda Williams rum för målning. Alltid något!


/Maria - iphone

2 kommentarer:

  1. Så typiskt! Det är ju inte ofta man piffar till sig lite extra nu för tiden...

    SvaraRadera
  2. Nej precis! När vi ändå bara skulle vara hemma kändes helt plötsligt sminket och de tajta jeansen otroligt obekväma!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!