fredag 18 november 2011

Måla

Ljus, ljus, pensel, färg, ljus, måla, måla.


Under kvällskvisten har jag pysslat och målat lite saker att ha med på julmarknaden i morgon. Lite pillrigt, men efter ett tag kommer man in i det igen. Det jobbigaste är nog att jag inte har något plats där jag kan vara, utan belamrar hela köksbordet i stället. Jag menar, det gick knappt att äta middag! ;)
____________________

Mellan kl. 10-16 är det julmarknad på Koppartorget i Falun i morgon, lördag! :)

/Maria - iphone

3 kommentarer:

  1. Så himla mysigt med julmarknad! Hoppas du får grejerna sålda, men det tror jag att du får. Du verkar vara så duktig på det där med pyssel.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad mycket du pysslar och har dig! Men nu ska vi åka till mina föräldrar och då ska jag passa på att både pyssla och baka!

    SvaraRadera
  3. Jos: Ja de är så mysigt att både pyssla och vara på marknad!

    Fifi: vad roligt! Hoppas du får något roligt pyssel gjort! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!