tisdag 15 november 2011

I salongen

Idag har jag och William hälsat på i salongen där även Williams supergammelmormor var på besök. Han fick massor av bus och mys och jag fick massor av fika! Ja, jag behövde inte ens någon lunch, så "illa" var det. Jag tröstade mig med att jag både skulle ut på långpromenad och på dansaerobic under dagen, men mitt knä har blivit helt inflammerat på baksidan så det var bara att skippa det. Typiskt alltså!


Jag hjälpte i alla fall till att skylta om i salongen, det var dags för lite jul och nyårstema i skyltfönstren. Så himla roligt! Vad jag längtar till jul, i år ska det bli en riktigt fin jul, Williams första jul! :)

/Maria - iphone

2 kommentarer:

  1. Julen blir verkligen något alldeles extra när man fått barn, jag började längta i augusti typ..

    SvaraRadera
  2. Ja jag förstår det! Ända sedan William låg i magen har vi fantiserat om hans första jul! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!