söndag 13 november 2011

Och pysslandet fortsätter..




Nu när jag väl kommit igång med mitt målande så fick jag en påminnelse om hur roligt jag tycker att det är! Får kanske hitta på fler roliga projekt sen, och tänk vad roligt det ska bli att få pyssla tillsammans med William när han är större. Ramen är klar, jag stämplade dit lite ugglor i olika färger. Tycker den blev himla fin faktiskt! Sen så har jag börjat måla bokstäverna i Williams namn som ska sitta på dörren till hans rum sen. Vi har även gjort fotavtryck och hällt i gips, så nu väntar jag på att det ska torka. Förhoppningsvis blir det bra! :)

/Maria - iphone

2 kommentarer:

  1. Åh, vad kul, jag vill också pyssla!

    SvaraRadera
  2. Ja det är så himla roligt! Däremot blir det väldigt rörigt när man håller på..

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!