torsdag 10 november 2011

Hemma hos Moa

Idag hälsade jag och William på hemma hos Moa som bjöd på kladdkaka och banan. Vi åt så det stod härliga till och jag var inte alls hungrig till lunch. W var på bra humör som vanligt och charmade Moa direkt han kom innanför dörren och hon bäddade i ordning till honom på golvet där han både satt och lekte och tog sig en förmiddagslur. Till råga på allt lyckades hon lura med mig på stationsgympa ikväll. Sist jag var på det så trodde jag att jag skulle svimma av innan passets slut. Hur det går ikväll återstår att se.. Fast det vore ju bra att träna bort lite av den där kladdkakan..


/Maria - iphone

4 kommentarer:

  1. Åh jag måste också träna. Funderar på nåt sånt där mamma-barn-pass? Provat nåt sånt nångång? Låter kul och ...jobbigt:) kram!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen stationsgympa, hoppas det gick bra! Och vad mysigt att han är så glad när ni är iväg och gör saker :)

    SvaraRadera
  3. Tack själv och stort tack för presenten också, tjejen! :) Och du verkade ju överleva passet i alla fall! Kram, kram

    SvaraRadera
  4. Anna: Nej det har jag inte provat, men det verkar himla roligt!

    Jos: Ja det var faktiskt väldigt kul, och framförallt jobbigt!

    Moa: jag överlevde med nöd och näppe! ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!