söndag 20 november 2011

Om att sova hela natten

William brukar sova i sin egen säng så mycket som möjligt under nätterna. Det brukar vara lite olika och han kan sova allt ifrån hela natten till någon timme i sin säng. Det beror väl på hur stort behov han har av närhet och tröst just då. I natt när vi sov hos Gustavs mamma gjorde han något han näst intill aldrig gör, några enstaka gånger har det hänt. Han sov 10 timmar i sträck utan amningspauser. I natt sov han emellan oss hela natten eftersom vi sov borta. Jag tror han försöker förhandla med oss: "Får jag sova hela natten i er säng, så tänker jag sova hela natten också. Annars ska jag ha tutte minst 2-3 gånger! Så det så!". ;)

/Maria - iphone

3 kommentarer:

  1. Skönt! Hoppas det blir fler såna nätter!

    SvaraRadera
  2. Fifi: Ja det hoppas jag med! Och så hoppas jag att man själv sover lika bra då också och inte vaknar för att jag är van vid det.. :)

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat William! Hoppas det blir en vana. =)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!