söndag 18 december 2011

Biten

Idag har jag blivit biten i bröstvårtan x antal gånger av den lille busen, som numer har en tand, när han ammat. Detta är alltså baksidan med när de små får sina små underbart gulliga risgryn. Jag skulle ha förstått bättre än att önska att lilleman skulle fått tänder sedan han var tre månader. Nu väntade han visserligen till han var 7,5, det var ju snällt av den lille gullungen, skona mammas bröstvårtor i fyra månader liksom. Men mest av allt tycker jag att det är så himla roligt med hans första tand (mina bröstvårtor kan ta det!)

Åh, nu ska vi ha tacomys!

/Maria - iphone

3 kommentarer:

  1. Aj, det är inte skönt det där! Ett tag kunde Elly markera att hon var mätt och belåten genom att bita till, men det var som tur var innan hon fick tänderna där uppe. Härom veckan bet hon dock till så hårt att det ilade till i nästan hela kroppen och sedan var ajg öm dagen efter...

    SvaraRadera
  2. Fifi: Ooh aaj! Vad ont det låter! Jag kanske får hoppas på att de övre tänderna inte kommer fram så snabbt..

    SvaraRadera
  3. Svar på din kommentar: Oohja :D
    Och att dom slog ut, jag trodde verkligen inte det :D Dom luktar så gott :D

    Och angående din blogg, kan tänka mig smärtan av en liten vasstand i bröstvårtan :D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!