torsdag 8 december 2011

Tandläkaren #3

Igår var jag och hämtade ut min bettskena som är något jag haft ont i magen för länge och väl, som ni kanske redan förstått. Jag höll hårt i min kort på väg till kassan, 3-4000 kr sa tandhygentisten att det skulle gå på. Pengar som jag absolut inte har, särskilt innan jul! Så kom jag fram och kvinnan bakom disken sa att "Då blir det 2377 kronor då" och jag drog en lättandes suck samtidigt som jag körde ner kortet i läsaren. "Bara" 2400:-, som hittat! Inte direkt, men när man varit inställd på det dubbla så kände man sig riktigt glad när man gick därifrån.

Att somna var inte det lättaste, förmodligen så vänjer jag mig snart. Att man knappt kan stänga munnen som gör så att man ser riktigt läcker ut, ja, det är ju bara ett plus! Haha.

/Maria - iphone

2 kommentarer:

  1. Dyrt som tusan, som allt annat som har med tänder att göra. Men vad skönt att du kom lindrigare undan än 4000 iaf!

    SvaraRadera
  2. Lisa: ja att de ska behöva vara så dyrt! Men jag är glad att det blev lite mindre pengar än vad jag räknat med.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!