tisdag 20 december 2011

Pysslande




Idag har pysslandet i Ws rum fortsatt. Jag har sytt en kappa till fönstret och efter ett evigt tjafsande med sista fållen så blev jag så nöjd när gardinen kom upp! Nu väntar vi på lite saker vi beställt till rummet så vi kan bli klara sen. Då ska ni få se, han får så fint! :)


G: -Det blev väldigt grönt och blått här inne..
M: -Ja, det är ju färgtemat i hans rum.
G: -Vi hade aldrig något färgtemat i rummet när jag var liten..
M: -Jag hade alltid färgtema i mitt rum..

Undrar om jag är lite lik min mamma kanske? Det ska matchas och grejjas. Haha.

/Maria - iphone

2 kommentarer:

  1. Äpplet faller inte så långt från päronträdet ;-) hahaha....
    Puss Mamma

    SvaraRadera
  2. Jag är himla nyfiken på att se resultatet!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!