tisdag 6 december 2011

Om att skicka julkort

Julkorten la jag på lådan i förmiddags och jag måste säga att jag känner mig lite stolt över mig själv. Nu känner jag mig som en riktig mamma, som att vi är en riktig familj som skickar julkort till folk med kort på Lillskroten. Det är liksom så mysigt, att jag är och gör sådant som jag själv tyckte var så mysigt när min mamma gjorde. (Man är ju såklart inte mer eller mindre mamma om man skickar julkort eller ej, det är bara så att det liksom hör till för mig!)





Jag vet, man måste ha riktiga frimärken. Men just det kortet skulle bara på andra sidan vägen!

/Maria - iphone

2 kommentarer:

  1. Tror de blir lite frustrerade när de inte tar sig någonstans, de vill så gärna liksom :)

    Visst är det mys att man nu gör som våra mammor&pappor gjorde när vi var små, man minns mkt och vill ha det lite samma tycker jag:)

    SvaraRadera
  2. Jag har fått hem våra julkort men inte fått ner dem i kuverten än, är helgens projekt tänkte jag i sann "den som spar han har"-anda :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!