söndag 4 december 2011

Tandläkarmardrömmar

Den där extra kostnaden för en bettskena som man inte alls har råd med egentligen så här innan jul har visst tagit hårdare på mig än jag trott. Igår kväll kom jag på att jag har tid hos tandläkaren för att hämta den i veckan och under natten då drömde jag mardrömmar om denna dag. Jag drömde att det i stället för de 3-4000 som tandläkaren sa att det skulle kosta slutade på inte mindre 9500:- eftersom det då skulle ingå en plastlåda att förvara den i samt något rengöringsmedel. Oj, oj, oj. Här vaknades det med ont i magen! Haha. Tack och lov för att det bara var en dröm...

/Maria - iphone

3 kommentarer:

  1. Haha tur att det var en dröm!

    Åh ja på Rusta finns det faktiskt riktigt bra grejer ju! :)

    SvaraRadera
  2. Haha ja det var ju en himla tur!
    M har, efter att han målat elementet i badrummet för ett tag sedan, vaknat helt kallsvettig efter att ha drömt att all färg på elementet runnit av och förstört hela vårt nya, fina badrum. Vissa saker tär tydligen en del på psyket att göra. =)

    SvaraRadera
  3. Frid: Ja jag är verkligen glad att det var en dröm!

    Lisa: Hahaha, det kan verkligen bli tokigt i drömmarnas land!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!