söndag 4 december 2011

Sötunge!

Under kvällen gjorde William något av det gulligaste jag någonsin sett. Det var så gulligt att hela jag smälte ihop till en stor rosa boll som poffade upp i ett stort fluffigt moln. Det var så sött där han satt på sin nya lekmatta i sin pyjamas! G satt en bit i från honom och W med ryggen emot honom. Jag däremot låg bredvid W så jag hade väldigt bra uppsikt på alla hans underbara miner. W vred huvudet åt ena sidan så att han kunde se sin pappa som då sa "Titt-ut". Då log W och vände tillbaka huvudet för att sedan vrida runt huvudet åt andra hållet då han möttes av Gs blick och ännu ett Titt-ut. Sådär höll de på ett bra tag. W tog varannan sida hela tiden och varje gång han tittade rakt fram gjorde han ett riktigt finurligt leende och hade massor av bus i blicken. Så galet sött!


Vi har lekt med honom genom att titta bort och sedan titta tillbaka på honom och säga något roligt. Är det kanske därifrån han fått det månntro?;)

Men det var inte det enda gulliga han gjort idag. Han har även klappat händerna, inte mindre än två gånger idag. Det var inte så att han klappade händerna åt något särskilt, utan han gjorde själva rörelsen med händerna. Jag behöver nog inte ens förklara hur sött det är med små bebishänder med spretande fingrar som klappas emot varandra!? :)

Åh! Nu måste jag och mitt fluffiga moln pusta ut lite från alla gulligheter!

/Maria - iphone

3 kommentarer:

  1. Åh, hur sött som helst!

    Och vad julig och fin boggen har blivit!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!

    Hihi men så gulligt! Man bara smälter ju när de är sådär.
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Fifi: ja verkligen! Tack så mycket. :)

    Sara: galet gulligt!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!