torsdag 29 december 2011

Plocka undan julen

Som sagt, efter jul tröttnar jag på en gång på julsakerna och började idag på att plocka ihop alla tomtar och pynt. Nästa år, då ska jag vara duktigare och göra på riktigt. Alltså inte ta fram pyntet för tidigt, inte ta fram granen för tidigt och sedan plocka undan allt senare. Då är ju William med på ett annat sätt och det vore mysigt att ge honom de traditioner jag växte upp med.
Jaja, granen och stjärnorna i fönstren får då vara kvar ett tag till!

3 kommentarer:

  1. Jag tröttnar också på pyntet, men vill aldrig ta ner stjärnorna. Eller jo, till sommaren och så såklart, men det blir så mörkt när adventspyntet ryker..

    SvaraRadera
  2. Haha men redan! I och för sig så plockade jag inte fram mina tomtar förrens dan innan och granen klädde vi två dagar innan så än är jag inte trött på´t. =)

    SvaraRadera
  3. Jos: Stjärnorna är jättefina, de har även jag gärna kvar länge och väl! ;)

    Lisa: Haha, ja jag är visst lite tokig jag!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!