tisdag 13 december 2011

Plugg

Ni vet det där arbetet jag hade kvar från en kurs jag läste innan W kom till världen, det där jag i början av hösten skulle skriva på en halvtimme om dagen för att bli klar med det. Det gick inte riktigt till så. Istället har jag pillat lite med den under hela hösten men bestämde att jag tusan skulle vara klar till jul i alla fall. Ikväll skickade jag in den. Så galet skönt. Dock blir det som det alltid blir - man kommer på flera saker man borde skrivit dit i efterhand. Så typiskt!

/Maria - iphone

5 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Beundransvärt att du har hunnit få klart det!

    SvaraRadera
  2. Va skönt att du är klar med det! Går säkert bra!

    SvaraRadera
  3. Åh tack alla ni! Det är verkligen superskönt!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!