torsdag 29 december 2011

Dagens låt

Ja alltså. Den där telefonen W fick i julklapp är ju himla fin och så. W älskar den. Den har massor av olika ljud. Problemet är bara att W lyckas sätta igång samma ljud hela tiden. Jag vet inte hur många gånger jag hört den idag. Och inte bara när W spelar den, nej, den går runt runt i min skalle hela tiden. Liksom, slappna av och sov samtidigt som du hör det här ekandes i skallen:

"Hejsan valpen hur mår du?
Jag mår helt okej.
Kom här med din röda boll,
kom och lek med mig!"

Med en sådan glad och överentusiastisk röst så man håller på att bli galen.

Det var allt för mig, ska nu försöka mota bort "demonen" ur skallen inför morgondagens omgång..

2 kommentarer:

  1. Jag kommer att hålla leksaker som låter utanför det här hemmet så länge det bara går! Ja, förutom skallror och sånt då.

    SvaraRadera
  2. Fifi: Det låter som en bra ide tycker jag!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!