fredag 2 december 2011

Om att vara hemlig

Det känslan då man är så-galet-nöjd-med-de-julklappar-man-hittat-på-till-sin-sambo-att-allt-man-vill-göra-är-att-ropa-ut-det-till-hela-världen är nästan lite smärtsam just nu. Min värld består till största del av just min sambo (och min bäbis såklart). Ååh! Det sitter på tungan hela tiden och jag ser framför mig hur jag upprymt får berätta det för honom.. Men det går ju inte, då blir det ju liksom ingen julklapp. Jag måste hålla mig... Tur jag fick berätta det för mamma idag i alla fall, annars hade jag spruckit vid det här laget!

/Maria - iphone

2 kommentarer:

  1. Kul att ha kommit på något som är så bra! Jag har inte lyckats hitta på något till min karl än, vilket jag brukar ha klart först av allt. Hmm, klurigt.

    SvaraRadera
  2. Jos: Jag brukar oftast ha svårt att hitta bra presenter år honom, så i år känns det jätteroligt! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!