söndag 16 januari 2011

De vackra tulpanerna!


Måste bara lägga ut några bilder jag tog på den fantastiskt vackra tulpanbuketten jag fick av Gustav i fredags. Det är en jättestor bukett med 20 tulpaner och lite grönt i men jag lyckades inte få någon bra bild på hela buketten. Den står på vår tv-bänk där jag kan se den hela tiden! =)












Här hemma har det grejjats på, vikt tvätt och lagt in i garderober. Tvättat och sorterat smutstvätten så det bara är att slänga in i maskin sen. Vattnat alla blommor och dammtorkat lite. Gustav har satt lister i halva hallen, delen mot ytterdörren och det blir så himla bra! =) Mina ben började värka så väldigt så jag tog en liten paus, men nu är det dags att sätta fart igen!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!