torsdag 27 januari 2011

Kul kväll!

I går kväll var det jättetrevligt! Det kom massor av damer, runt 70 st och de handlade för fullt och det blev en väldigt lyckad kväll med modevisning och make up skola! =) Britt säljer så fina kläder från Green House och hon hade 50% på alla höstens kläder, så mycket fint! Men, jag har en stor mage i vägen och det är svårt att veta vilken storlek som kommer att passa sen, dessutom räcker pengarna inte till just nu. Måste prioritera att köpa nödvändiga saker till bebis och renovering just nu! Mamma hade med sig Amati's make up, Rosenseriens hudvård, NBE500 - mirakelmaskinen och lite REA smycken och hårspännen. Älskar Rosenserien och Amati! =)

Som tack för hjälpen fick jag ett superfint nagellack som mamma nyligen tagit in till salongen från Amati, supersnyggt! Jag som inte fixat naglarna på länge tänkte ta tag i dem ikväll, får se om det blir en bild sen. =) Jag fick också den här fina blomman som ger riktiga vårkänslor! Längtar efter knoppar på träden och att se asfalten igen! =)

Medan vi packade i ordning efter alla damer gått vet jag inte vad bebis gjorde. Han måste tagit spjärn, för lite ovanför naveln på vardera sida av magen tryckte han, och jäsiken vad han tryckte! Det gjorde nästan lite ont! Han börjar bli stark där inne den lille busen! :P Förövrigt var han med mest hela kvällen och bökade eller sparkade lite emellanåt. Mys!

Efter en god frukost ska jag nu klä på mig lite och börja läsa kurslitteratur inför nästa vecka. Halv fyra drar vi iväg till skolan, jag ska titta lite i biblioteket och Gustav ska ta vaccin inför sin VFU. Lillebror ska med också så ska vi träna sen, eller de ska träna och jag ska simma! =) Skönt ska det bli, har ont i hela kroppen efter att ha stått och gått så länge igår. Min kropp klarar verkligen inte det, ljumskarna tar död på mig då!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!