lördag 22 januari 2011

Tapeten


Vi kommer att få så himla fint i sovrummet! Tapeten kändes ännu snyggare och mysigare när den kom på plats, det kommer att bli en riktig myskänsla i vårt sovrum nu. =) Gustav och Margot är så duktiga, jag känner mig lite dum som står på sidan av, men jag får serva med mat och dryck och hjälpa till att räcka dem saker ibland. =) Varje gång jag går upp för att kika hur det går så ser det finare och finare ut. Det är så skönt att vi äntligen kan få ett riktigt sovrum där man kan få ro. Speciellt nu när vi ska få bebis! Nu är det inte mycket kvar av tapetseringen.

Under veckan ska vi, eller snarare Gustav, måla de andra två väggarna när han har tid. Han har massor av plugg att ta tag i också! Sen till helgen ska pappa hjälpa Gustav att lägga golvet eftersom att jag inte riktigt fixar att krypa runt på golvet nu för tiden. Sedan är det lister kvar och så kan vi flytta in! Härligt! =)

Tack alla ni som hjälper oss och får detta projekt att gå mycket snabbare och smidigare! =)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!