tisdag 11 januari 2011

Magen den bara växer


Åh! Nu har jag äntligt fått simma, helt underbart skönt och nu känner man sig sådär lagomt mör i kroppen, har även fått lite mat i magen och fotat lite magbilder. =)

Det känns faktiskt stor skillnad på magen nu, den känns inte alls lika svullen som jag upplevde att den kändes förut. Magen liksom formade om sig väldigt tidigt i graviditeten och började puta rakt fram istället, men nu känns den som sagt inte svullen längre så jag tror att den numer innehåller mera bebis! =) Att det svullna gått ned beror helt klart också på att jag lagt om kosten lite och är noga med mindre och fler portioner istället för några stora om dagen.

Självklart lägger jag upp dagens magbild!

/Maria

3 kommentarer:

  1. Jättefin mage du börjar få. Så roligt att kunna följa andra gravidas bloggar och jämföra lite. Har märkt att man mår ganska lika och tänker/känner mycket som alla andra i samma månad.
    Ha det gott
    Angeliqa
    (Förevigt på minbebis.com

    SvaraRadera
  2. Låter härligt!
    Jag skulle också vilja röra lite mer på mig, ungefär 15 veckor in i graviditeten så orkade jag inte träna mer, hade ingen lust o ville hellre vara hemma o mysa om kvällarna (va ganska trött också) men nu tror jag att jag hade mått riktigt bra av att komma iväg o simma lite o kanske basta. Vardagslyx helt enkelt :)

    Kram på er
    Angeliqa
    (Förevigt på minbebis.com

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Vad roligt att du kikade in här, man skriver ju av sig lite mer i sina bloggar än man gör i forumet =) Det känns jätteskönt att kunna ta stöd i att andra känner likadant eller tänker liknande, då går allt så mycket lättare!

    Jag stannade av med träningen ett tag, speciellt när jag fick foglossning. Men simningen tycker jag är jättebra och jag mår så bra i kroppen efteråt =)

    Kram Maria

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!