söndag 16 januari 2011

God morgon!

Det är så härligt att vakna med ondare än vad man hade när man somnade.. Tanken var ju att sömnen skulle ta bort värken. Hela baksidan av benen, från ovansidan och rumpan och ned till hälarna gör så fruktansvärt ont, känns nästan som när man hade växtvärk när man var liten. Knäna gör också fan-tastiskt ont och ljumskarna. Detta kanske försöker säga mig att mig gravida kropp inte orkar med en heldag på IKEA och kalas med massor av folk på samma dag..? Jag kanske faktiskt får ta det lugnare utan dåligt samvete. Tänker hoppa ned i ett skönt bad efter frukost och se om benen mjukas upp lite och gör mindre ont. Natten har varit jobbigt då jag vaknat massor av gånger och det gjort ont att bara ligga i sängen. Usch vad jag klagar! :P

Igår när vi skulle sova var det full fart på bebis ett tag, han bökade runt och drog till med några rejäla sparkar när Gustav hade handen där. Mys! =)


Idag blir förhoppningsvis en bra dag. Gustav ska börja med listerna i hallen och jag får hjälpa till med det som går, åla på golvet är inte riktigt min grej längre liksom. ;) Sedan ska han kanske sätta ihop de nya hallmöblerna så vi kan ställa dem på plats! Jag ska städa, vattna blommor och tvätta. För det är sådant jag fortfarande kan göra! :D

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck här!