söndag 9 januari 2011

Solskenspromenad


Har varit ute på en härlig promenad i solskenet, och jag kunde inte låta bli att tänka på det jag skrev igår om att jag ville att det skulle börja töa och bli vår. När jag tittade ut ur badrumsfönstret i morse och såg att det droppade från snön på taket kändes det nästan som om att någon måste ha läst min blogg igår! ;)

Härligt väder var det ute idag, med tulpanerna vi fick av Gustavs mamma som sitter i den fina ittala vasen vi fick i förlovningspresent och solen som skiner börjar vårkänslorna komma! =)

/Maria

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du skriver blogg Maria, kul att följa vad du gör om dagarna och hur det går med magen :) Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack, ja det är faktiskt lite roligt att skriva av sig lite. Har du kvar någon blogg? =) Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!